Zarządzenia

Zarządzenie nr 36/2023 Dyrektora Domu Pomocy Społecznej " Magnolia" w Głogowie z dnia 29.12.2023r. w sprawie wprowadzenia rejestru zgłoszeń o zdarzeniach nadzwyczajnych dotyczących mieszkańców Domu Pomocy Społecznej " Magnolia" w Głogowie dla osób przewlekle somatycznie chorych oraz niepełnosprawnych fizycznie i Filii Domu Pomocy Społecznej " Magnolia" dla Osób Niepełnosprawnych Intelektualnie związanych z zagrożeniem ich życia i zdrowia

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 29.12.2023r.
Dokument wytworzony przez: Dom Pomocy Społecznej
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 stycznia 2024 12:54
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marzena Miechowicz
Ilość wyświetleń: 174
16 stycznia 2024 12:54 (Marzena Miechowicz) - Dodanie załącznika [zarzadzenie_36_z_2023.odt] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
16 stycznia 2024 12:54 (Marzena Miechowicz) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)